Warm Bodies

Satt hela dan och kollade på filme Warm Bodies igår.
Jag är ganska stolt över att jag såg den då filmen handlar om Zombies och min rädsla för Zombies är så extremt att jag inte ens vågar läsa ordet igen när jag skriver det.
Jag verkligen hatar dom och jag mår illa bara jag skriver det!
Men jag försöker fixa det här för er skull!
 
Men filmen handlar om Zombien "R" som blir kär i människan Julie, och ni kan fatta själv att en Zombie och en männsika inte är ett normal par.
Så man följer dom två och det är typ hela filmen, nej men jag vill inte säga för mycket bara!
 
Filmen är ganska bra och det enda som är läskigt (Tycker jag) är Bonies, det är skelett som var Zombies men ruttna eller nåt sånt...
Dom är bara jätteäckliga och läskiga!
Men förutom dom så är filmen helt okej, jag har sett bättre filmer.
Jag tycker bara att slutet är bra, och det är slutet som gör hela filmen tycker jag!
Så filmen får 3 och en halv stjärna av 5 från mig!
 
 
Här har ni Bonies... Läskiga och äckliga!
 
Ett plus är ju att den snygga Nicholas Hoult (Som även spelar den häftiga Beast i x-men: first class) spelar Zombien "R"
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!