Skaffa aldrig barn om ni ska bo i en kartong utan ljudisolering!

 
Gosh... Vilken jävla morgon. Somnade vid 3:30 ungefär och väcktes 8:00, ni kan ju gissa vilket humör jag är på. Har starkt legat och funderat på att antingen flytta eller skaffa ljudisolering på rummet! Förstår nästan lite varför mamma tänker låta mig och Bella sova i hennes rum. 2 pojkar på 3 år som springer runt och skriker är inget jag tål så tidigt på en söndag... Men en sak att tacka för är väl att jag inte sover bort dagarna längre! 
Idag är det även mors dag och jag har uppvakat dem med tårta, choklad och blommor (och om ni undrar, Alicia är min gudmor) och mysis ska det bli hela dagen! 
Ska hur som helst ta mig upp nu och fixa mig, tandläkaren blev inställd idag så känns braaaa! :D 
Vi får höras när vi hörs men jag försöker uppdatera :* 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!