Naturdiet shake

Sitter i bilen på väg för att lämna min storasyster på hennes skola då hon börjar om typ en halvtimme. Men vi var på Maxi innan och köpte Naturdiet shake med smaken av jordgubb och fy fan va äckligt det var! Jag fattar inte ens hur personer kan få i sig sånna där. Den var så vidrig så det går inte ens beskriva! Vi drack inte ens upp halva. Usch!

Men annqrs gick det jättebra att redovisa för bildläraren! Har fått tillbaka min röst men jag låter jättekraslingt!
Men fick bättre betyg i både bild och HKK, ville ha D men fick C och nästan B i bild :D
Skitlycklig!

Det känns verkligen underbart att klara av gymnasiet med alla personer som har sagt att jag aldrig kommer klara det dår jag har varit borta 3 fjärdedelar av hela 9:an!
Känns lite "Bitch watch me!" mot alla som har sagt det till mig!
Har betyg i alla ämnen!
Kanske inte speciellt bra betyg men jag har betyg!



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!