Monday

Yooo! 
Klev upp för 25 minuter sedan och sitter numera på bussen mot skolan. Idag är jag inte världens gladaste eller med världsbäst humör så ska försöka undvika att argumentera överdrivet mycket med folk. 
Är ju måndag idag! Ska inte klaga för egentligen älskar jag måndagar numera för det är exakt 7 skoldagar kvar och då känns måndagar underbara ! Jag ÄLSKAR måndag :D 
Imorgon ska klassen till Stockholm! Blir underbart! Och på onsdag blir det gröna lund! Denna vecka är fett pepp :D dock har jag två arbeten som måste bli klara prompt men det ordnar jag, ett redan idag om inte båda! Vi får höras vid senare 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!