Extremt dålig uppdatering!

Usch vilken dålig uppdatering det varit idag!
För min del har det varit för jag inte mått så bra, min rygg vill inte sammarbeta just nu och har sagt emot ganska mycket sedan jag var i skolan igår och inte tänkte på hur jag satt och det går så snabbt om jag sitter fel och det är så äcklig stark smärta!
Jag brukar klara av smärta men det här är förjävligt!
 
Och med min underbara tur så har jag lyckats stuka min fot ganska mycket så den är jättesvullen så om svullnaden och smärtan inte försvinner tills imorgon blir det att åka till vårdcentralen! Dom tror väl snart att jag gör illa mig med flit för att jag bara älska dom!
Hoppas att foten blir bättre snart för på tisdag har vi ju skolbal och jag vill helst kunna gå då!
 
Vet inte vad jag ska skriva mer men ni kan får 3 slumpade låtar från min spotify lista! ♥
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!