ESC First Semifinals 2013

VAD JAG GRÄT! 
Shit ni skulle sett! När ryssen sjöng rös jag i hela kroppen och tåraran bara vällde fram. Sen när hon kom vidare!! DÅ brast jag. Vet inte ens varför jag är så emotionell, kan bero på mycket!
 
På tal om något helt annat har jag lyckats slå i smalbenet såpass att hela högra delen där jag slagit i fått en bula på kanske 3 cm i höjd. Går inte den över under natten blir det akut och röntgen imorgon ._. 
Nu ska jag försöka få mig liiiite sömn inför nationella imorgon, kommer ju totalt däcka på provet annars, vilket inte alls är en bra sak att göra ! 
 
Imorgon blir det även KU och framkalla ett par bilder hemma hos Dimitra, åker dit direkt efter skolan och är där en bit in på kvällen. Blir även första KU med årets konfirmander. Vet redan nu att jag kommer gråta, fattar liksom inte att dem växer så fort, mina bebisar som jag för ett år sedan inte ens kände. Vilka band man kan knyta till helt främmande människor, helt sjukt! 
 
Vi får helt enkelt höras under morgondagen då jag håller på att somna redan nu, Puss och hej leverpastej (usch..)
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!