Tired of the things you never said

Efter ett läger, en dag med Dimitra och ett pass Femenine Vibe ligger jag äntligen i badet! Så himla skönt att komma hem, ni anar inte!
Ska ta en smoothie snart och sedan blir det att tvätta håret och äta middag.
Resten av kvällen blir väl ganska lugn, bädda, plugga och vila :)
Bara 2 1/2 dag i skolan för mig då jag har tandläkare på tisdag och ledigt torsdag,fredag. Sen är det LOV! Så himla härligt! Fast sen har ju jag även ett tyskaprov att göra på tisdag vilket kanske är mindre kul men men c:
Jag lär även blogga mer senare, om inte så blir det imorgon, puss <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!