I'll be ♥

Tja!  :) 
Har precis suttit i skype med Anna, fixade en design efter önskemål på 1 timme vilket är ett nytt rekord för mig :3 
Har ju även ändrat min egna blogg ikväll ^^ Hope you like it ;) 
Ska strax ta en snabbdusch och krypa ner i sängen men innan dess ska jag även tända ljus och göra det lite mysigt :3 Sen ska jag nog leta upp någon film jag har på datorn och kolla på den :D 
Är otroligt trött och utmattad men håller mig onödigtvis på ben ändå xD höll på å svimma på idrotten idag och kräktes när jag kommit ner till omklädningsrummet. Är både pga att jag äter dåligt, för att jag tar kosttillskott på nästan tom mage och för att jag helt enkelt inte lyssnar på min kropp :) Men då får man skylla sig själv tycker jag ;) Ska bättra mig med bloggen, måste bara hitta tillbaka till samma spår som förr. Är på god väg dit iaf vilket jag ser som väldigt bra :) Annas blogg hittar ni under "länkar" uppe i menyn ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!