TIDSINSTÄLLT!

Det här blogginlägget blir tidinställt då klockan just nu är 03.40 och jag borde sova. Men som sagt så kommer jag inte kunna ta mig till Östersund den här sommaren och då har jag bestämt mig för att kolla på alla disney filmer från året jag föddes (1997) till dom som har blivit släppta det här året (2013)
 
Här är en lista på alla filmer jag ska försöka hinna kolla på innan jag börjar sommarjobba. Jag har redan sett mer än hälften av alla filmer men jag kommer se om dom!
Jag kommer också uppdatera er här om hur det går och då kommer jag lägga upp det här inlägget igen fast med bilder där jag har strukit över filmerna jag sett. 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!