On The Top Of The World

Sitter och kollar på tv3 dokumentären eller vad det heter, idag handlar typ om kvinnor som bor och jobbar i Dubai. Ganska intressant. Ska snart också hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig för imorgon ska jag vakna tidigt för att träffa min söta Maggi, vi ska ut på äventyr och ha det jättekul! Alla som kommer se oss kommer tro att vi är tappade!
 
Och sen så är det också Ellos födelsedag. Hon blir hela 17 år! Hon och Bella ska fira henne på Gröna Lund. Hoppas hon får det kul och en underbar dag. Borde ringa till grönalund och se till att Ello får en clown som följer efter henne hela dan och åker alla karuseller med henne och allt! Det skulle vara så underbart kul men samtidigt elak!
 
Nu skäller Håkan så ska gå och se varför han skäller. Puss på er!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!