MY LAIDIENUTS!

Tjäääänaa! 
Typ precis nyss har man äntligen planerat klart allt ! Så smooooort det går nu alltså! Har dock inte pluggat ett piss idag... PLUGGA DIN IDIOT! (jag skriver det på bloggen för jag brukar läsa min egna blogg..) Inte alls forever alone, nejnej. Självklart märks det att jag är dödstrött nu. Ska typ bara borsta håret och fläta det sen lägger jag mig och glor på tvn, kanske borde sätta igång den också då..? Ja låter som en bra idé! 
 
Hursomhelst får jag säga godnatt innan jag skriver något olämpligt PUSS <3
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!