Frågor och Svar

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Lösvikts 
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, leverpastej, fisk och lamm
Kläder just nu: Svarta byxor, linne, hoodie
Musik just nu: Can't hold back - Anton Ewald
Vad sa du senast: "Visst är det snyggt?"
Sommarplaner: Ha kul och leva livet ! 
Fisk eller badkruka: Fisk! *blub*
Saft eller alkohol: Saft

Hur många kuddar sover du med
: 3
Favoritväder: Soligt, varmt 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Tändare, yxa, rep
Spelar du nåt instrument: Piano, gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare men ska bli sparare
Bästa film: Har för många, Never Say Never, Step Up 1-4, Footloose, Fast and Furious 1-6
Tror på liv på andra planeter: Nja...
Kommer du ihåg din första kärlek: Yep, min första riktiga och jobbiga kärlek..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nja, älskar och älskar, tycker om en aning mera. 
Har du några homosexuella vänner: Ja :) 
Tror du på mirakel: JA!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Typ
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej absolut inte 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 
Bio eller promenadBeror på vem personen som följer med är

Är du kittlig?
 Nja, tre ställen på hela kroppen
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Usch ja
Äckligaste insekten: Allt! 
Det här är jag bra på: Spela piano, prata
Bästa bok? Måste jag nämna alla? 
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen DUUUH. 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Ohja! 


Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  Lagom
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Usch fyfan! 
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja men bra är det inte 
Anser du att du är stark? Haha vilket skämt
Brukar du sola? Yep! 
Röker du? Nej
Snusar du? Nej

 
 

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!