ett nattigt inlägg!

Tanken var att jag redan för två timmar sedan skulle sovit men det fungerade ju komsi komsa. Istället satt jag i vardagsrummet och pratade med mamma om ditt och datt då hennes permission går ut imorgon och hon läggs in. Imorgon kommer även frugan Bella upp hit till (M) Uppsala efter 2 månader sedan sist vi sågs (dock var det bara en kort stund innan konserten då vi åt tillsammans.) så jag längtar ju! 
 
Igår (midsommarafton) var helt underbart! Härliga extrafamilj, härlig musik och härliga händelser som man kommer minnas för gott! Helt klart värt att spendera midsommar med Dimitra, aldrig gjort det tidigare men lär bli en stammis ;) Hade det helt grymt kul på slutet också när allt bröt ut i ett vattenkrig! Och så blöta som vi vart var nog världens syn, klänningen min vägde säkert 5 kg mer än vad den skulle och jag fick gå runt i bikini resten av kvällen då BHn vart dyblöt. En kväll full av skratt, pinsamheter och roligheter helt enkelt :D
 
Ska försöka uppdatera mycket här på bloggen under veckan. Bilder från grönan på min födelsedag lär också uppenbara sig! Men vi hörs imorgon när vi hörs. Godnatt älsklingar <3 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!