Sömn

Här ligger jag. Ensam i min säng med hörlurar i öronen och färsöker sova. Tror ni det kommer funka? Tror jag inte heller. Klockan ör halv 4 och jag mår sjukt illa. Vet egentligen inte vad jag ska skriva.

Skrev värsta långa texten till Maggi också för typ 2 timmar sedan få hon mådde lite dåligt. Men hon vet att jag älskar henne. Hon ringde igår natt kl. 00.30 och sa att jag behövde prata med henne medans hon gick på toa för hon hade kollat på nåt så hon var rädd att hon skulle bli mördade medans hon gick på toa och sen när hon väl hade gått på tia så blev hon hungrig men hon kunde inte prata för då skulle hon väcka alla andra i huset så hon sa att jag skulle prata om nåt medans hon fixade nåt att äta.

Jag bara babbla på och hörde hur hon höll på med nån plast. Sen efter typ en kvart babbel så hade hon fixat klart sin köttbulls macka och skulle gå tillbaka till sitt rum. Asså den tjejen, jag bara Wtf när jag såg att hon ringde och sen när hon bad mig prata med henne när hon var på toa. Hon kommer alltid med dom konstigaste idéerna. Man måste bara älska Maggi. Hon är min lilla solstråle. Hon betyder så sjukt mycket för mig. Min lilla idiot <3
Saknar henne jättemycket också! Vill träffa henne nu på en gång. Träffade henne för några dagar sedan. Hon hängde ju med och badade med mig, Lotta och Kiki. Det var jättekul <3 Men nu ska jag sluta skriva och försöka sova. Imorgon blir det att ställa in möbler i mamma och pappas rum. Fixade garderobs handtagen idag och var super duktig! Blev inte alls snett! - D











Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!