Hann inte blogga

Hann inte blogga imorse då jag vaknade kl.7 och var hur trött som helst så först snoozade jag i 5 min och sen bad jag mamma väcka mig efter 10 min så sov en kvart extra sen började jag fixa mig runt 20 över och då hittade jag inte kläderna jag ville ha på mig. Tror mamma har gett dom till Maria eller Kiki av misstag :c Får ta och leta reda på dom så kanske jag kan ha dom imorgon istället!
 
Idag var det hur lungt som helst på jobbet. Det var 1 barn så vi satt och åt popcorn och kollade på Katten i Hatten igen. Vi kollade på den igår men hon ville kolla på den igen så vi gjorde. Sen fick jag gå hem halv 3 då jag började 8.
 
Som jag skrev igår så är det ju skifte för barnen som ska börja i förstaklass (0:an) så då blir det lite mer barn imorgon men det ser jag bara framemot :)
För börjar bli lite tråkigt för man har uppfattat hur dom 2 barnen är och better sig så man vet vad som sysselsätter dom. Så ska bli kul att lära känna nya barn och få dom att vara glad på fritids :)
 
Nu ska jag gå och äta nåt då vi inte åt nån mellis då det inte fanns några barn kvar. Imorgon börjar jag kl.9 och slutar 4.
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!