Fyskäms..

Usch va jag känner mig dålig på att vara en bra bloggare. Uppdaterar ju knappt.. Men imorse skrev jag faktiskt ett mobilinlägg och sen när jag väl skulle publicera det försvann hela skiten.. Hatar uppriktigt appen men använder den nu också ._.

Har precis slängt mig i badet. Idag var jag och mor min på en shoppingrunda, inget fancyfancy men saker jag ville ha fick jag trots allt med! Var även otroligt kvavt idag vilket har framkallat en hemsk huvudvärk hos mig, en såndär mindre rolig vardagsgrej.

När jag krupit upp ska jag städa rummet mitt som var rent igår men är hur stökigt som helst idag. Ska även passa på att fota hur det ser ut nu efter att jag flyttat allt. Har dock inga före bilder men har för mig att jag visat upp det förr också..
Shoppingen får ni se en annan dag och även de grejer mamma köpt till mig under veckan jag bodde hos Dimitra!
Sen lite ebay check och planering inför skolstarten och träningen !

Ska även passa på att säga att jag älskar vartenda en av er som kikar in här och tar del av min och Dimitras vardag, så intressanta trodde inte jag att vi var!

xoxo Elizaveta <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!