Purink ;)

Målade naglarna idag (Y) blev lila och rosa (purple+pink= purink för er som e trögisar) sedan har jag även beställt snyggaste bågarna till mig och köpt en laddare till iPhonen ^^ snacka lycklig tjej? Imorgon eller på onsdag blir man även 2000 rikare :D men kommer bli av med dem lika fort då jag har en massa kalas framöver

Bror den 8 mars (kvinnodagen LOL)
Mamma den 28 mars
Bella 5 april
Lana del Rey konsert 8 april
Justin Bieber 22 april
Och även om jag hinner få pengar innan så måste jag spara !

Sen har jag inte pengar nog till i sommar så ska samla det å :)
Vill ju hemskt gärna åka till Bella i sommar! Och vill få upp henne hit till min födelsedag och allt ^^

Ni fick ett liiiitet kvällsinlägg men nu ska jag faktiskt rolla tills jag somnar

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!