Blogglista

Har du någonsin?

Dejtat två personer åt gången: Nope

Varit kär:  Är det ATM

Förlorat någon speciell person:  Jag trodde den var speciell innan jag insåg ett och annat

Varit deprimerad: Allt för ofta

Varit så trött att du somnat sittandes; Händer hela tiden

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?  Har aldrig försökt smitit... Bara dragit

Brutit ett ben? Ett revben när jag var mindre

Gjort nåt du ångrar?  Gör man väl ganska ofta?

Hoppat Bungee Jump?  Nope och vill inte 

Ljugit för någon du tycker om? Yes 

Ätit en hel tårta? Aa, förra veckan

Gjort bort dig offentligt? Har jag säkert 

I år har du:

Lärt känna en ny vän: Ja, och året har precis börjat

Fått ditt hjärta krossat: Nja... Vet inte om man kan kalla det för de

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3

Har du några husdjur?:  Inte för tillfället

Vill du ändra ditt namn: Nej, eller jo mitt efternamn när jag gifter mig

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt en middag med dåvarande gänget 

Vilken tid vaknade du idag: Ingen aning, första gången runt 6 tror jag 

Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon

Någonting som du längtar till: April

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Detdär jag inte borde sagt/gjort.

Vad lyssnar du på just nu:  Closer to the edge - 30 seconds to Mars

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:  Yep

 

Om dig:

Vad är ditt fullständiga namn: Elizaveta Komarova

Stjärntecken:  Kräfta 

Kille eller tjej:   tjej

Grundskola:   F-5: Bellman 6-9: Kunskap

Gymnasie: IT-Gymnasiet

Högskola: -

Hårfärg:  Alla möliga nyanser av brunt 

Långt eller kort hår: Ganska lagom långt

Längd: 174

Piercings: Helix

Tattoos: -

Höger eller vänster:   Vänsterhänt

Operation: Ben, polyper, hals

Sporten du spelar:  Dans

Just Nu

Äter du: Luft

Dricker du: Vatten

Är du på väg att: Sova

Din framtid: 

Vill du ha barn: JA

Vill du gifta dig: Yeah

Karriär i åtanke: Något vettigt

Tror du på

Dig själv: Oftast

Mirakel: Yes

Kärlek vid första ögonkastet: Yea 

Himlen: OFC ;) 

Änglar: 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!