Mitt 2013

1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Japp, det enda var att klara av 2013 och ta en dag i taget och jag har klart det.
2. Vilken månad var bäst? Maj, Juni, Juli, Augsti 
3. Varför?  Maj= Allt med konfaresan, One Direction. Juni = idsommar, Ellos födelsedag och sommarlovet. Juli = Kikis födelsedag, sommarjobbet Augusti = Skolan började.
4. Vad var det bästa med 2013? Att få börja på IT
5. Vad var det sämsta? Allt skit som hänt, mitt mående, vänners mående och allt som hänt med morfar
6. Levde året upp till dina förväntningar? Helt okej
7. Ja/nej, varför? För att det har varit extremt många ner gånger det här året.
8. Vad var din största framgång? Att jag lärt mig ta hand om mig själv och att vara glad för det jag har.
9. Vad var ditt största misstag? Mitt största misstag? Att lita på personer som jag inte borde och att jag hatat mig så sjukt mycket.
10. Vad gjorde dig gladast 2013? Ello och ITG
11. Vad gjorde dig mest sårad? Att se hur personer som lovat att stanna bara försvunnit
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Det finns mycket jag skulle gjort annorlunda om jag kunde! Men samtidigt skulle jag inte ha dom personerna runt mig som jag har nu om jag ändrade på nåt
13. Om ja, vaddå? För privat för att ta upp.
14. Blev du kär under året? Japp, Head over heels in love är jag just nu :)
15. Har du uppnåt något i kärlek under året? Ja :)
17. Har du insett något under året? Att det bästa du kan göra är att vara dig själv och inte försöka göra till dig.
18. Hur sumerar du årets kärlek? Kärlek är ett så stort ord. Under året har jag insett att min kärlek till familjen är riktigt stor. I början av året var det min familjs kärlek som höll mig upp och sen när jag började på ITG så har jag märkt att jag har fått som en liten ny familj. En extremt stor dynfunktionell familj som alltid kommer ha min kärlek.
19. Träffat några nya vänner? MASSOR!
20. Om ja, vilka då? Klass 1A, 1B, 1C, några ur 1D och 1E, 2A sen några fler i 2:an och några i 3:an och sen några utanför skolan <3
21. Har det påverkat något? Säger som Ello! Mitt mående positivt! 
22. Har du bråkat? Oh ja! 
23. Har du förlorat någon vän? Sorligt nog ja
24. Gjort något du ångrar? Saker är till för att ångra.
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? 19 Augusti.
26. Varför? Jag började på IT
27. Det bästa köpet? Måste nog vara alla konsert och evenemangbiljetter!
28. Det bästa minnet? Kulturnatten, och Gotland
29: Det bästa med årets sommar? Midsommaren och hela sommarlovet!
30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Bli ännu bättre på att älska mig själv och alla runt mig.
31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Börja be om hjälp när jag känner att jag inte klarar det
32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Se till att alla personer runt mig har ett leende på läpparna!
33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Att jag klarat mig genom 2013!
34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att jag har varit för snäll mot vissa personer.
35. Är du nöjd över 2013? Så nöjd jag kan bli :)
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!