Bortom all rum och tid

Tänkte skriva godmorgon men kom på att jag bara sovit en timme och att det faktiskt är kväll, vad knasigt det kan bli när man inte sovit mycket! Jag kom hem vid cirkus halv 2 och böt om lite snabbt, tog en kopp kaffe och sen åkte jag ner på stan. Hittade typ inget men det berodde inte på att det inte fanns något utan på att jag har världens värsta mensvärk och har kännt mig spyfärdig sen igår kväll.. Kom hem, duschade, åt mat, kollade på simpsons och somnade! Nu har jag vaknat, lyssnar på Darin och ska strax göra lite grejer på datorn innan jag hittar på något annat! Äter en liten fika också och det är jättegott! Men mer bloggning ska det bli, pinky promise <3 
Bilder från instagram <3 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!