Andra December Tvåtusentretton

Godmorgon! 
Jag har precis fixat ihop en kopp kaffe och en macka med smält ost på, ska få i mig det och röra mig mot skolan! Igår hände något jag inte trodde skulle ske på en bra tid framöver! Jag färgade håret!!! Men såklart fick det sina konsekvenser, dock inget jag tar upp här. 
 
Idag går jag till tio över fyra vilket är riktigt drygt då jag börjar redan halv nio, det är liksom en evighet i skolan.. Fast då kan man tänka positivt, jag börjar 12:30 imorgon och slutar 13:40 alltså har jag bara en lektion :) 
 
Hoppas alla ni får en bra start på veckan och en allmänt bra vecka, jag vet fortfarande inte vad veckan kommer bjussa på förutom massor inlämningar och prov! Vi hörs ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!