Sån här sak Ello gjorde.

Senaste

Låt du hörde: Hopeless Wanderer - Mumford & Sons

Film du såg: The crood

Mat du åt: En macka

Kram: Kiki

Puss: Håkan

Känslan: Vet inte

Bråk: Riktigt bråk var med Ello annars var det väl med nån av mina systrar

Resa:  Vet inte

Glädje:  Idag när jag gick till jobbet

Längtan: Skolan

Dröm: Mardrömm

Personen du träffade: Barnen och dom vuxna på Jobbet

Gången du var utomhus:  Idag

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:  Storstaden

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX:  MAX

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet:  Utlandet

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Fotboll

Sommar eller vinter: Sommar

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

-Gurka

-Mjölk

-Ketchup

-Smör

-Juice

Fyra saker du inte kan vara utan?

-Mobilen

-Internet

-Familjen&Vännerna

-Musik

3 saker du inte kan äta?

- Fisk

- Svamp (Förutom kantareller)

- Leverpastej


Två saker som gör dig glad

- Familjen 

-Vännerna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan

Sover
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!