Näst sista dagen!

Herregud vad dom har 3 veckorna har gått fort! Bara svissat förbi och imorgon är det sista dagen på jobbet. Sjukt sorligt då jag har fått jobba med dom bästa barnen, haft dom bästa arbetskamraterna och haft en underbar upplevelse hur det är att jobba på ett fritids. Det kommer vara med extremt ångetst jag går hem imorgon! Som tur har jag det skiftet då jag går hem sist av oss sommarjobbare!
 
Men dagen har varit jättekul och det har alltid varit en ny dag med nya utmaningar när man jobbat på ett fritids! Var sjukt trött imorse då jag somnade runt halv 3 och klev upp halv 8 men när jag kom till jobbet fick jag ny energi och blev jättepigg!
 
Idag blir det äntligen att bleka om och färga om mitt hår till min "naturliga" hårfärg! Känner mig så konstig utan mitt röda hår, det är inte jag utan mitt röda hår! Så ska bli skönt att komma tillbaka till det! 3 månader sedan jag färgade om det så ni kan ju bara tänka er utväxten av brunt hår! Typ 10 cm! Ska bli skönt att bli av med!
 
Ska försöka skriva mer senare men det här är det ni får nu :)<3
 
Video från när jag skulle sova och Kiki inte ville lämna min säng. Gick och frågade mamma vad jag skulle göra om jag hade en parasit i sängen och hon sa "Kliv på den, då brukar dom försvinna" så jag gjorde som hon sa!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!