U.N.I

Sååå trött. Åkte först till Ica Maxi, tror ni dem fått in almanackan? Nej, så jag åkte dit i onödan. Köpte en bar som lunch då jag ätit frukost vid tio och klockan var närmare två, hämtade ut biljetter efteråt. Åkte hem, bytte om lämnade saker, packade en väska och cyklade till Asal! Nu har vi precis kommit hem från Friskis där vi spenderade lite mer än en timme och jag har ätit en risifrutti som mellanmål och när hon klivit ur duschen blir det en ordentligare middag och massa prat! Sen ska jag även skriva ut bilderna till min almanacka för jag ska minsann ha den!

Blir nog även att lägga mig tidigare ikväll då jag klev upp tidigt. Målet är att komma i säng elva och somna någon gång innan tolv. Även imorgon ställer jag väckarklocka, dock inte halv nio utan kanske nio!

På måndag ska jag upp halv åtta så vi märker hur bra det går nu de tre sista dagarna. Att jag faktiskt går till skolan tidigare FRIVILLIGT (jagharingetvalegentligen. DetvarvillkoretföratthonskullebörjapåITG) haha...

Bloggar senare ikväll eller imorgon bitti :)

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!