IT

Herregud! Kunde inte valt en bättre skola! Dock är min klass helt konstiga... En kille frågade rakt ut när det var helt tyst i klassrummet om han fick ha porr på sin skoldatorn. Jag blev helt "wtf?!" och sen var det en tjej som var i min klass i typ 1-2 timmar och sen fick reda på att hon var på FEL SKOLA, asså vafan. Hur kan man gå till fel skola?!
 
Men dagen blev ganska lyckad då Cajsa kom till lunchen och sen träffade hon Madde så när vi skulle äta så satt jag med Ello, Madde, Cajsa och Sebastian. Alla ska börja i två:an! Underbara personer.
Madde och Cajsa är så underbara och om man är med dom så har man aldrig tråkigt. Skratt 24/7! Underbart!
 
Dock hade vi nån äcklig scanning eller vad dom kallar det i matte idag och den var helt hemsk. Matte är mitt värsta ämne och det märktes extremt tydligt. Imorgon ska vi ha det i Svenska och Engelska.
Börjar kl. 9.00 och måste vakna typ 7 för att hinna med bussen härifrån 7.45 för att sen komma fram till sentralen 8.15 för att sen springa till en buss som går 8.19 som jag inte ens vet vart den går nånstans så det är ju lyckat!
 
Sjukt trött och har ont i huvudet men snart är det mat så jag ska avsluta bloggandet nu! Försöker blogga lite senare! Puss på er och alla som börjat gymnasiet idag Hoppas ni har haft en lyckad dag! :)
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!