Happily ever after

Bloggar lite snabbt i bilen påväg hem från en riktigt rolig kväll!
Känns som om jag rullar fram när jag går, maten var helt fantastisk och hela bröllopet var taget som ur en arabisk saga! Suzanna och Omar var riktigt vackra båda två! Ryssar, ukrainare, araber, kurder och svenskar är en rolig kombination när man ska fira ett bröllop. Har aldrig någonsin dansat så mycket som jag gjort ikväll, alla möjliga danser till arabisk musik, magdans till exempel. Sen fanns det massor MJ låtar och låtar från åttiotalet och även massa ny musik, typ Wake me up med Avicii! Jag höll på och dö av lycka när dem bara körde på bra musik. Och en liten bra grej var att det var massor snygga/charmiga killar i min ålder där som dansade Gangnam Style med mig ! Jag såg säkert jättefånig ut med långklänning och allt. Sen kastade bruden sin bukett och en blomma flög ut och jag fångade den :D så jag kanske inte är "bride to be" men jag har i alla fall fångat en fin liten vit ros :)

Och jag blev otroligt känslosam när jag såg dem komma in till lokalen, klarade nästan inte av att hålla tårarna inne, så glad för Suzis skull, och Omars såklart <3

But well, vi märker när jag bloggar imorgon då jag lär sova lääänge imorgon, sen ska mamma skjutsas till Arlanda och därefter ska jag förmodligen hem till Vänge (mitt andra hem) och sova där till måndag :) älskar er alla därute :*

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!