Call Me Miss Movin’ On

Orkar inte somna, är för pigg. Så blev att messa lite med Ello och Maggi. Med Ello var det mest om lite saker som har hänt you know D.R.A.M.A!  Hahah nej skämtar bara ingen mer drama för min del. Har lagt allt bakom mig, det är sommar you know. Med Maggi blev det mer "I miss you a lot" snack. Saknar henne som fy fansiken. Får se till att träffa henne innan skolan börjar. Sitter just nu och lyssnar på musik. Hörde när pappa åkte iväg för att hämta Lotat och Malin. Så snart kommer jag höra deras skratt i hela huset!
 
Ska bli 23 grader imorogn så blir troligen att bada och sen sola igen. Solade i 3 timmar idag har redan fått en ganska synlig rand! Blir brun så sjukt snabbt (enligt mig). Har aldrig brytt mig om att sola så mycket på sommarna men nu när jag har spotify så kan jag ligga och lyssna på musik. Allt blir så mycket roligare! Kanske ska ladda ner lite ljudböcker också så kan man ligga och lyssna på det när man solar.
 
Btw har ni sett Aviciis musikvideo till Wake Me Up? Så underbar!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!