PW :)

kom precis tillbaka till skolan från idrotten, gick en powerwalk/joggade lite eftersom vi var för få att spela rugby... Rätt skönt faktiskt blev dock sjukt trött och fick svårt att andas menmen... 
Ska egentligen plugga matte men orkar inte just nu så sitter och latchar på datorn :) Ska bla planera vart min lön + studiebidrag ska gå denna månad :) Måste betala 200 för telefonen och funderar på att skaffa spotify premium eller typ unlimited men premium är typ det som funkar på mobilen bäst så... fast egentligen sjukt ovärt.. VILKA PROBLEM JAG HAR! 
Sen är jag sjukt hungrig också, fick en 100 av pappa men den lämnade jag hemma för jag sparar till något (vet dock inte vad ja sparar till) ^^ törstig är man också och vatten duger inte.... inte just nu iallafall -.-' 
Ahja... Kom på att dom borde tryck mig på dollarsedlar också, tänk va coolt stå i affären och betala med sig själv? ^^ Det lät jäkla massa fel menmen ;)
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!