Nightmare

Hade tydligen slumrat till på bara några minuter efter att ha pratat med ***** men vaknade med ett ryck när jag "föll" i drömmen! Helt sjukt! Bella verkar också ha somnat så ska väl också försöka sova nu... Tråkigt när man inte rollar att bara ligga vaken, dessutom är jag hur hungrig som helst ! Usch fy... Nu ska jag försöka sova hursomhelst sen imorgon blir det förmodligen Sickla och stan för moi! Måste in på punkt shop och köpa Torgvantar sen ska jag även köpa en muffin på american cookie ^^ Ahja nu blev jag ännu hungrigare, Godnatt!


Niall på punkt shop btw och kolla justins min när han dansade under konserten i Norge ÄLSKAR'T!<3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!