This is the time..

Hej! Igår var en ganska så ovanlig dag för mig... Efter skolan åkte jag hem och antagligen av all trötthet (tror jag) så var jag fett känslig och typ tyckte allt var skitjobbigt xD 
Snackade skype med Bella och letade biljetter till Justin, hittade några, tvekade och dom blev köpta -.- Det gjorde mig så jäkla sur..
 
Ahja, ringde  Bella igen på kvällen och vi bestämde oss för en nystart på rollet :O Har liksom haft samma handling i 75 dagar och nu böt vi, känns sjuk konstigt men samtidigt skönt då man började  bli inspirationslös så det spårade xD 
Har kvar en del av det gamla, ifall vi inte trivs osv. så kan vi bara hoppa tillbaka ;) 
 
 
Nu sitter jag i skolan och ska skriva om Utvecklingen i England - den ärorika revulotionenen men hittar inget bra och är allmänt trött och hungrig, ska gå och hämta en bok och skriva lite om orsakerna och shiet :) 
 
Blev BTW sjukt glad nyss, Bella bloggade i skolan för första gången :D Hon borde göra det oftare ;) 
 
Senare idag ska jag även jobba på en design till våren, jag älskar att jobba i Photoshop, Dreamweaver och inDesign, adobe har bara för grymma program :D 
 
Ahja nu ska jag försöka få något gjort, kram <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!