LISTOR :D

Ärlighet

Hur många har du varit riktigt kär i? 1 person 
När kramade du någon sist? ett tag sen 
Har du svårt för att bli kär? Mhm.. 
När kysste/hånglade du med någon sist? - Slutet av sommaren <3 
När fick du senast en komplimang? Idag

Har du Någonsin

Playat? Nä inte min stil 
Hånglat med någon riktigt ful? Aaa
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja 
Gjort något riktigt dumt? ? Aa
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Ja
Slagit ner någon? Nja
Skämts över dig själv? Ja

Senaste Månaden

Saknat någon? - Yes 
Ångrat något? - Nope
Ljugit? - vita lögner 
Svikit någon? – Nej
Haft sex? - Nej
Gråtit? - Yep
Skrattat? - Ja
Slagits? - På skoj 

Kärlek

Är du kär just nu? - Trodde det men det är kind of "gamla" känslor
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - När jag tycker det passar -.- Nej men vem fan vet? 
Har du varit otrogen? - Nope 
Är du romantisk? – Ah fan xD 
Är du svårflörtad? - Nja... 
Lekt med någons känslor? - Tror fan det 
Hur länge var ditt kortaste förhållande ? – 18 timmar xD 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande! Tycker det är mysigt :D 
Är du en bra pojk/flickvän? –  Kan vara riktigt jobbig men annars tror jag fan att jag är en bra flickvän 
Hur många har du varit kär i, i år? - 1
Vem sov du senast bredvid? Min brorsson xD 
När fick du din första kyss? - 7:an haha xD 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - inget av de 

Senaste personen som

Sov i din säng? Jag 
såg dig gråta? - Mamma 
fick dig att gråta? - Läkarna idag, eller ja.. sprutorna 
Du gick på bio med? - Brorsson 
Pratade med i telefon? - Bror <3 

Du

Fullständigt namn? Elizaveta Viktoria 
Vart bor du? Uppsala
Bor tillsammans med? Familjen.
När är du född? 25 Juni 1996
Hur många har du kysst? några 
Vem kramade du senast? Mamma 
pussat någon idag? Nej
Vad sover du i? Underkläder eller ingenting? Trosor.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Jag hade chansen, vi sumpade den båda två . 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!