Godmorgon sötnosar :)

Lördag :D Skönt? JA ! Idag ska jag åka skridskor med några vänner + brorsbarn, vilket jag längtar till! :D Men innan det så ska jag inte göra mycket :) Så blir nog att slappa en hel del! :D  Gud vad tråkigt inlägget blev menmen xD Ska även hinna fixa lite naglar imorgon för att mina som jag publicerade är helt döda xD Och för er som inte visste åkte jag konståkning för 3 år sen men tyckte det blev tråkigt och slutade vilket jag nu tycker är grovt synd! Tyvärr har jag inte mycket skillz kvar, visst kan jag snurra och åka på lite olika sätt, men hoppa? Det kommer inte på fråga inte efter alla gånger jag ramlat xD Jajajajajaaj nu blev de skittråkigt inlägg här menmen men.. .PUSS ♥¨

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!