Call Me Maybe

Tjulululu :D ♥
Jag är sjukt fast vid call me maybe av Carly Rae Jepsen, GRYYYYYM LÅÅÅT! ;D Stockholms livet då? Jo det är GRYMT! Jag är på stan 24/7 och käkade t.ex. inne på NK idag, så jag känner mig som värsta shopoholicen :D Haha inlägget är värsta bullshiten menmen, jag sitter och lyssnar på P3, där Nicolina och Cassie som driver Sveriges Största Bieber Blogg blir intervjuade, gryma tjejer! :) Jag ÄLSKAR Bieber och så kommer det vara! Ingen kan ändra på min åsikt om han, jag kanske kommer sluta vara en belieber men inget ändrar på min åsikt jag har om han! DESSUTOM ska jag gifta mig med Justin (a)♥ Nej men han är så SWAG som han kan bli och jag är faktist riktigt svartsjuk på Selena :S hehe puss ♥♥♥

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!