Augusti 2012 ♥

Ja var ska man börja? Vi la ner overpower för gott.. Alltså den bloggen raderades. MEN jag återupptog denna blogg så se det från det positiva :) 
Jobbade dag ut och dag in så var ju inte sååå mycket fritid förutom på helgerna :) Var i Norberg en sista gång för sommaren, hände lite grejer där som ska "stay out" från bloggen ;)
 
Bilden är från sista dagen i Norberg, lagom trött och sliten men glad tjej <3 
Hängde på stan med Emma, Dimitra och Linn sedan var vi hemma hos Linns morfar och satt hundvakt!  Världens roligaste kväll :D 
Hände en hel del, bla Live-roll... Lite knas alltihop men men ;)  Var även hos mig innan och drack Freeze och åt frukt ^^
 
Jobbade min sista dag på sommarjobbet den 15:e och bakade en finfin tårta :D 
 
BÖRJADE PÅ ITG :D 
Grym start på en grym skola.. Korvgrillning, massa nya människor, massa olika småprov osv :) 
 
Träffade en massa Tyska vänner på stan med Konfan, hade en grymt kul dag osv :) 
Hängde med min gamla goda vän Asal och bara pratade om våra somrar, målade naglar och åt middag :) 
 
Lyssnade på "The United" jättemycket och de killarna är grymma som fan <3 (Den andra videon är relativt mycket nyare än den andra)   
 
Var i Västerås helgen efter den "riktiga" skolstarten.. En hel jävla massa grejer hände, vissa bra andra mindre bra men minnet kommer alltid minnas den helgen <3 
Fråga inte varför jag ser ut som jag gör på bilden.. Jag och Emma skulle köpa glass 21:30 en lördagskväll i OP:s och hatt :D 
 
Gjorde om ett av Linns gamla skal till ett grymt snyggt (men tungt som fan) skal :D
 
 
Det var pretty much it för Augusti men men :) 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!