Feel the thunder

Godmorgon blogggen! 
 
I skrivande stund sitter jag på bussen till min praktikplats och funderar på allt mellan himmel och jord. Jag har fullt upp om dagarna och om kvällarna är jag så utslagen att jag inte orkar ett dugg... Men idag är planen att jag ska orka! Idag har jag mycket att göra. Jag har en (egentligen två) hemtenta att skriva och sen utöver det har jag saker på praktiken som ska göras. 
 
På tal om praktiken, hur mycket är normalt att trivas på ett ställe?! Jag kunde inte fått en bättre plats! Det är helt sjukt hur mycket jag trivs. Det känns som om jag alltid jobbat där och som om jag känt alla som jobbar där hur länge som helst. Nästan lite tråkigt att jag slutar nästa söndag... Men jag ser fram emot semester ändå. 
 
Vi ska åka ner till Linköping och sen mot Kalmar för att sen åka upp till Uppsala, pausa i några dagar och åka vidare till Norrbotten. Dock så hör det saker till om det ska bli av.. Vi måste bli färdiga med matsalens renovering och så vill jag ha lägenheten näst intill kliniskt ren. Sen är några nya planer på väg.. Förhoppningsvis så kommer allt gå jättesmidigt, för ju smidigare det går desto snabbare kan jag berätta vad som försigår. 
 
Nu ska jag kika lite på andra grejer på datorn och plugga lite, är framme om dryga 40 minuter så har ett tag på mig. 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!