Update!

Hej bloggen! 
 
Idag så vaknade jag upp med världens smärta i knän och rygg så fick bli en seg start på morgonen samtidigt som jag försökte få tag på biljetter till Green Day åt en kompis. Tanken från början var att jag också skulle gå men efter många om och men så får det nog vara. Jag ska strax röra mig mot skolan för föreläsning i Nya testamentet och sedan får det bli att plugga innan jag ska till hotellet och jobba. Mikael har haft Tyson på jobbet med sig hela veckan så har ju träffat dem ytterst lite, men imorgon så ska jag och Tyson få spendera dagen tillsammans. 
 
Igår så planerade jag mina studier utförligt då det är så mycket på samma gång, men jag tycker det är riktigt intressant så jag ska väl inte klaga. Kommer sluta jobba denna månad så kommer äntligen kunna lägga fullt fokus på skolan, sen så kommer ju kyrkan dra igång nästa onsdag så ska bli skönt att äntligen ha något litet att luta sig tillbaka på. Det blir som en slags avslappning för min del när vi får åka ut på landet och vara i en hembygdsgård. 
 
En kort life-update: 
  • Beyoncé konserten blev inte någon trevlig upplevelse (tänkte skriva ett eget inlägg om det senare) 
  • Vi letar efter tomt/hus på landet då båda mer eller mindre tröttnat på stadslivet.
  • Jag håller på med mitt körkort för fullt 
  • Jag har sagt upp mig från jobbet 
  • Jag har varit i Turkiet en vecka med min mamma och bara vilat
  • Jag har varit på Nickelback konserten med C. 
Det är lite vad som hänt sen sist jag skrivit här inne, dock så tänkte jag börja vara lite mer aktiv här på bloggen och eventuellt på YT då jag behöver någon slags "hobby". 
 
Nu måste jag rusa, annars blir jag sen till skolan! 
Två bilder från Nickelback-kvällen !
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!