Saturday!

God morgon bloggen!
I skrivande stund sitter jag på jobbet och käkar banan då det är lungt på morgnarna. Idag jobbar jag Heldag vilket innebär att jag jobbar 8-12 och sen 15-21, det är rätt skönt även om jag inte jobbar kvar här länge till. Tanken är att jag ska lägga fullt fokus på mina studier istället, samt på att ta körkort. Jag har äntligen börjat övningsköra regelbundet och för varje gång som går så känns det bättre och bättre så snart kanske även jag har det lilla rosa plastkortet i min plånbok. Skolan rullar på också precis som den ska och jag väntar på att CSN ska godkänna min ansökan, att det kan ta tid? Ohja.
 
Helgens planer för övrigt är väldigt vaga, jobbar nu under hela lördagen samtidigt som det är kulturnatten i stan. Söndag lär bli mycket att fixa hemma och sånt så att allt är fräscht inför kommande arbetsvecka, sen ska jag försöka plugga, både teologi och körkortsteori. Håller tummarna att min kurslitteratur kommer på måndag eller tisdag då jag väntat i över 2 veckor på leverans, alltså har jag inte haft mina kursböcker tillgängliga utan lånat på biblioteket eller suttit och läst ref. exemplar. Kanske ska färga håret också, vi får se helt enkelt.
 
Vi hörs senare, puss, kram skumbanan!
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!