You just can't feel it no more..

God morgon blogggen! 
 
Redan mitten på oktober? Så sjukt vart tiden tar vägen! 
Jag sitter just nu på skolans bibliotek och har gjort det ungefär sedan halv sju, jag har nämligen gjort klart en inlämningsuppgift som ska in imorgon så jag ligger i fas. Jag kommer med störst sannolikhet även stanna här i eftermiddag och börja skriva på min hemtenta i dogmatik så den också blir klar i förväg så är det ur världen.  Jag ska strax springa iväg till dagens första föreläsning men först tänkte jag berätta om det som hänt under veckan som det ekat tomt här på bloggen. 
 
I helgen som var åkte vi med vår konfirmandgrupp till Uppsala stiftsgård som ligger i Undersvik och spenderade helgen där, väldigt avkopplande men utmattande. Alla läger känns utmattande då jag ger 110% nästan dygnet runt under lägerperioder. Sedan har dagarna bara gått till att plugga hemma och i skolan. Jag har även försökt strukturera upp massvis men det har ju gått som det har gått. Vi har återigen gett oss in på att försöka vecko-handla och ha veckomatsedel istället för att handla stort två gånger i månaden och småhandla där emellan, tror det blir mer ekonomiskt i slutändan. 
 
Vi har bara försökt finna oss i stunden för det som är kvar av detta år, i helgen bär bilen av mot Gekås i Ullared, gissa om jag är taggad? Jag har bokstavligen planerat resan sedan ett och ett halvt år tillbaka så jag är överlycklig! Mikael är verkligen världens bästa fästman som ställer upp på en sådan resa, det är något som han kommer få tack för i lång tid framöver. 
 
Sen är tanken att vi i eftermiddag ska spela in en video till youtube och städa hemma men det är inget ristat i sten (YT alltså, städningen är!) 
 
Nu måste jag springa till lektionen, men vi hörs förmodligen redan imorgon! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!