Konstiga frågor..

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST?
Nej, har bara legat med en kille! 

TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
Inte på ett bra tag nu, tar bara alvedon när det krisar och samma med mitt smärtstillande för mensverk. 

HAFT SEX UTOMHUS?
Lol, nej. 

BITIT NÅGON I TÅN?
Faktiskt inte, tycker fötter och tår är äckliga..

GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?

På Mikael för typ ett år sedan..

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?

Jo men det har jag väl..

ÄTIT PAPPER?
Haha nej? 

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
Nej. 

KÖRT KLÄDPOKER?

På fyllan någon gång ja.. 

TATUERAT DIG?

Japp, G-klav bakom örat och fjäril på foten. 

 PIERCAT DIG?

Har haft en helix i örat, annars nej. 

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?

Ja det har jag, brukar kunna göra det istället för att skrika av smärta.. 

PUSSAT EN GRODA?

Definiera groda tack! 

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?

Men ja? 

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Hoppas inte det! 

SVIKIT EN VÄN?
Har jag säkert, men det är inte okej någon stans om man är riktiga vänner.

TESTAT DROGER?

Aldrig! 

TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?

Fått som smärtstillande vid och efter operation.

ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL?
Nej. 

VARIT OTROGEN?
Nej? Ett för mig helt oacceptabelt beteende

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?

Yes. Har haft/har aggressionsproblem så ja, jag har slagit folk jag älskar. Dock börjar jag kunna hantera det bättre. 

HAFT MAGINFLUENSA?

Ja och det är inte trevligt..

LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM?

Ska på hans spelning i december, fastnat lite för den svenska popkulturen eller vad man ska kalla det. 

 GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?

Ohja! Jag och min träslöjdslärare som jag hade åk 3-5 kom absolut inte överrens. Jag avskydde träslöjd och det verkade han störa sig på så fick alltid göra massvis av grejer som jag tyckte var jobbiga, bara för att han verkade njuta av att se mig arg/sur. Slutade med att jag kastade en bräda på honom, jävla as.

 ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?

”Vet du vem som är den gladaste personen i Bibeln?”

”Nej?" 

"Simon garvare" HAHAHAHA, asså bara jag och min "kristna" humor... 

HITTAT PENGAR? OCH VAD GJORDE DU MED DOM?
Ärligt? Har hittat en 500-lapp när jag var typ tio år gammal, la dem i någon bok för att gömma dem, och kan nu inte hitta boken.. Hallå dem ska ju byta sedlar ?!?

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET?
Min bästis Bella <3 

VAD TÄNDER DU PÅ?
Romantik och välklädda män som tar hand om sig själv! 

VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER?

Tror stenhårt! 

ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN?
Nja, jag är rätt svartsjuk av mig så skulle Mikael flirta, skulle jag flippa! Men samtidigt är en oskyldig flirt inte så farlig, eller? 

NÄR GRÄT DU SIST?
I förrigår för någon liten grej, är blödig av mig...

SILVER ELLER GULD?

Silver! Men förlovnings-/vigselringar ska vara guld enligt mig. 

 DIAMANTER ELLER PÄRLOR?

Diamanter! Diamonds are a girls best friend! 

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång! Vackert som bara den, fast det är ju uppgången också... 

VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET?
När man visar att man bryr sig och uppskattar varandra. Och att få blommor! 

VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen! 

VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT?
Lyssna på dig själv och ditt hjärta, ingen annan kan förstå det som du! 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!