Do anything you want me to

God morgon bloggen! 
 
Dagen började tidigt för min del då jag klev upp tillsammans med Mikael och fick skjuts till skolan. Jag har alltså suttit och pluggat sen ungefär halv sju på morgon, gissa om jag känner mig duktig? Imorgon blir det nog samma sak då jag har ca tio frågor kvar på min hemtentamen. Det är rätt stora och jobbiga frågor, särskilt eftersom litteraturen inte är på svenska utan på engelska och norska. Den norska boken är ändå relativt lätt att förstå sig på men den engelska är trögläst och det gör i sin tur att jag inte riktigt orkar med att den är på engelska. Det känns i alla fall skönt att snart vara klar med tentan, den ska in på måndag men min ambition är att lämna in den imorgon faktiskt, eller på lördag! 
 
Idag är det dags för sista föreläsningarna i kursen om Nya Testamentet sen är det tenta på tisdag. Det har varit en jätteintressant kurs just för att vi fått möjligheten att gå igenom en del av nya testamentet på ett djupare plan. Efter skolan så är tanken att jag ska hem till mina föräldrar och äta lunch och sedan ska jag träffa C på en fika. På eftermiddagen när Mikael kommit hem så kommer vi nog försöka få ordning på det bombnedslag som är i vår lägenhet och sedan även betala lite räkningar. Med andra ord är det full rulle idag igen. 
 
Nu måste jag packa ihop i biblioteket och röra mig mot lektionen! Men vi hörs under dagen <3 
 
Bild tagen lite tidigare idag.. Hehe, länge sedan jag använde webb-camen för foto! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!