Tiden rullar...

Hej hopp i stugan! 
 
Jag har inte haft tid att skriva av mig här sen förra veckan, det har liksom varit full rulle. Just nu sitter jag i skolan och lyssnar på metodförklaring inför en interpretation (tolkning) vi ska göra över julen. Annars började dagen med tentaskrivning och sen har det bara rullat på. 
 
Nu när första advent har varit kommer det börja dyka upp sammmanfattningar på 2016, men i år gör jag dem annorlunda, nämligen 3 månader i taget. Kommer fortfarande ha en helt egen kategori på dem så att dem är lätt att hitta men det blir färre men längre inlägg, känner att det blir bäst. 
 
Imorgon så är det dags för julpyssel i kyrkan och på torsdag är det DECEMBER! Tiden bara flyger iväg!! På fredag flyger jag söderut i vårt avlånga land, eftersom jag på lördag ska se Kent i Växjö och mysa med Bella <3. 
 
Nu har jag lite kvar av dagen, sen bär det av hemåt för städning och mys med älskling, eftersom vi inte får så mycket tid tillsammans känns det som. 
 
 
I brist på bilder kör vi en bild från när NT kursen var i full fart
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!