Nej se det snöar!

Hej bloggen :) 
 
Ni har fått ligga på viloläge lite men nu har jag äntligen ork och tid att skriva. Jag har varit ledig i en vecka och det har varit välbehövligt ! Nu är det närmare än närmast till julafton och advent och allt det där och jag är väldigt spänd och förväntansfull, julklapparna är näst intill färdiga och det känns otroligt skönt. Det är lite svårt att hitta julklappar till min pappa och till Mikael, men jag har i alla fall tre julklappar färdiga till Mikael, men något mer skulle jag nog vilja köpa till honom. Till pappa är det samma gamla vanliga som står på planen, men det känns så tråkigt... Jag letar som en tok! 
 
Vintern har i alla fall kommit till Uppsala, snötäcket ligger över staden och det är jättemysigt! Är i skolan just nu men ska strax röra mig hemåt och duscha, sen är det dags för kyrka och KU som haft höstlov! 
 
Jag hinner nog inte skriva mycket idag, men vi hörs vid senare !
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!