Adventskalender!

Jag stötte på en himla grym adventstävling när jag var inne på pinterest och letade efter adventsinspiration,
Inne på MyLovelyThings hade hon extremt mycket inspiration och dessutom har hon anordnat en tävling tillsammans med ErranStudio  där man kan vinna tre olika priser!
 
Den som kommer på första plats vinner en jätte snygg pläd i grått som är gjord i 100% merinoull, som är från ErranStudio i storlek Large (120x220 cm). En perfekt pläd för adventsmys, särskilt om det blir lite kallt i vinter. 
Bild lånad från erranstudio.se
 
Om man kommer på andra plats, vinner man en årsprenumeration (!!!) av den norska inredningstidningen Vakre Hjem som har jätte mycket inspiration och är en glädje att läsa (har köpt den någon gång på Pressbyrån!) 
 
Bild tagen från MyLovelyThings
 
Sista priset är en FuelBox som är en box med frågor för att kunna aktivera samtal. 
Bild tagen från MyLovelyThings
 
 
 
Det enda man behöver göra är att svara på en fråga och så är man med i utlottningen! Så klicka in er på MyLovelyThings för att delta i tävlingen som pågår tills på söndag! 
 
Inlägget innehåller reklamlänkar 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!