Sista maj.

En varm tisdag och jag sitter på skolans bibliotek och pluggar till tentan jag har på torsdag. 
Imorgon är det första dagen på sommaren och på fredag tar studierna slut för terminen, om det ska bli skönt? Ohja! Men sen ska jag vara ärlig och berätta att jaag inte lagt världens krut på det som gjorts under våren, tror det till stor del kan bero på att jag är lite små skoltrött men vad gör det om hundra år? Hur som haver så ska jag ikväll iväg och handla med Mikael och sen är tanken att jag ska planera två veckor framöver, tror det blir ett smart sätt att förhålla sig till allt som behöver göras, att lägga upp en kortsiktig plan med mål som man betar av steg för steg. 
 
Jag ser för övrigt väldigt mycket fram emot juni månad, inte minst för att jag fyller men även för att min låtsas syster Bella kommer till oss och besöker oss, jag och Mikael firar två år som par, vi ska till Helsingfors och massor av andra roligheter ska ta plats i sommar. 
 
Men nu är tanken att jag lägger sista fokuset på skolan, denna vecka för allt inplanerat och nästa vecka för de rester jag har kvar. Sen hörs vi här när jag känner för det. Prio 1 är skolan och sen kommer allt annat, när skolan är klar så blir allt mycket enklare. 
 
Tills vidare! 
Var i lördags ut och tog ett par glas med C och C, trevelans! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!