Mars, redan?

Hej, tjena, hallå!
 
Jag har ekat lite tomt senaste veckan men jag har helt enkelt inte haft något intressant att skriva, har inte det nu heller men saknar att skriva av mig lite. 
 
Så vad händer? Jag har pluggat en del, känner att det kanske löser sig till slut med skolan. Jag är ju rätt duktig på att lägga undan vissa uppgifter jag tycker är "tråkiga" till senare och sen blir det bara fler och fler uppgifter att utföra. Men nu har jag tagit tag i en av dem och ska när den är klar ta tag i den andra och skicka in dem. Sen behöver jag läsa rätt mycket om islam då jag har tenta om en vecka, men känner att det kommer gå bra det med och om två veckor ska jag lämna in en hemtentamen på Kristendomen som är rätt så stor (9-10 sidor), och den har jag påbörjat lite grann men jag tänkte att jag sätter mig in i det efter Islam så blandar jag inte ihop något. 
 
Imorgon ska jag jobba för första gången på mitt nya jobb och jag är, om jag ska vara ärlig, lite nervös. Så ikväll tänkte jag även läsa igenom arbetsordningen och handboken jag fått och sammanfatta till en liten fusklapp som jag kan ha med mig imorgon, sen ska jag se till att vila under förmiddagen imorgon då jag jobbar 15-19, men jag tror att vila + läsa bok som inte är kurslitteratur kan vara grejen! Sen ska jag försöka mäta lite här hemma då jag verkligen vill ha ett piano men vi har så begränsat med plats och dessutom får det liksom inte se malplacerat ut men jag har en tanke så vi får se, måste rådgöra med M om det (kanske redan ikväll). 
 
Ikväll ska vi åka på lite ärenden och sen ska vi laga middag tillsammans och kanske titta på Vänner lite och bara vara, jag ska som ovan nämnt samanfatta en liten "fusklapp" till jobbet också, så vi hörs väl under morgondagen eller helgen! Kramis!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!