I know exactly how you feel

Dagens humör: Lite blandat, både glad och småsur!

Dagens mående: Trött! Men ändå rätt skapligt utvilad, går liksom inte o beskriva dagens mående.  

Dagens borde: Läsa "Koranens budskap" och lämna in uppgift i koranstudier + judendomen. 

Dagens frisyr: Bara borstat ut håret, släppt ut det och gjort en snebena.

Dagens smink: Idag får min hud vila från smink! 

Dagens klädsel: Svarta jeans, svart t-shirt, vita converse.

Dagens planer: Varit på Olmed ortopediska på förmiddagen och nu inväntar jag M för att åka lite ärenden ;) 

Dagens materiella vill ha: Jag vill nog ha lite nytt i vardagsrummet, gardiner bland annat. 

Dagens fundering:  Behöver jag tänka att allt planerat är stressigt? Eller kan jag kanske lära mig att inte stressa?

Dagens beroende: Musik, särskilt klassisk, och doftljus! 

Dagens tråkigaste: Vädret i Uppsala...

Dagens längtan: Sommaren! 

Dagens superlängtan: Berlin-resan!!!

Dagens tidning: Bläddrade igenom Veckorevyn i väntrummet på Olmed. 

Dagens låt: Human med Oscar Zia, BEROENDE

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!