Februari!

God förmiddag bloggen! 
 
Idag är det måndag och första februari, ännu närmre våren och allt som hör till. 
Igår kom vi hem från vårat konfirmationsläger på Finnåkers Kursgård och det kan nog ha varit bästa lägergården vi besökt (Bortsett från Stjärnholm). I alla fall så handlade vi lite snabbt på ICA Maxi innan vi kom hem, packade upp och åt hemma hos svärföräldrarna, sedan gick vi och la oss klockan åtta. Det kan nog vara den bästa natts sömn jag fått på länge då jag vaknade vid nio sjukt pigg! 
 
Hur som helst, så ska jag kolla lite YT och bara chilla med frukost och sen ska jag planera min svägerskas 18-årspresent och saker inför vår resa till Berlin, samt min kommande 20-årsdag (WOOP WOOP!) 
Har även en faktura att betala då jag köpt ett skal på HookedOnYou, sen ska jag lasta tvättmaskin, och gå hem till mina föräldrar <3 
 
Vi hörs senare! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!