Juli - September 2016

Juli 2016
Månaden började med att jag blev firad av mina närmsta vänner genom att vi gick ut och käkade på restaurang. Det var så mysigt att bara vara bland ens bästa vänner och mysa! 
 
Sen var jag och Bella på konsert, mitt livs hittills bästa konsert; COLDPLAY. Jag älskade den konserten av hela mitt hjärta! 
 
 
Vi var även på Beyoncés konsert som vart en total flopp, det var inte alls så säkert och bra organiserat som det var när vi var på Coldplay någon vecka tidigare. Dessutom var vädret kasst den dagen och det började ösregna när vi stod där i kön och käkade pommes. 
 
 
Vi började även planera bröllopet lite smått, och planeringen rullar fortfarande på... ;) 
 
Augusti 2016 
Under Augusti jobbade jag som en galning, jag hade inte bloggat något alls men det var förståeligt. Skolan drog igång igen och det vart kaos med CSN, jag jobbade, jobbade, jobbade. Så det var verkligen en månad som det var full rulle... Det var inte mycket som hände under augusti som sagt. 
 
Sen hände något veckan innna skolstarten, mamma ringde mig den 14 augusti på morgonen och sa "Vi två ska åka utomlands, vart vet jag inte men jag vill att vi kommer iväg den här veckan" så vi var till Ticket samma dag och två dagar senare satt hon och jag på ett plan till Turkiet. Det var en underbar vecka! 
 
 
September 2016
JAG SA UPP MIG FRÅN JOBBET! 
Kände att jag inte riktigt trivdes med jobbet på hotellet och att det tog för mycket tid av skolan. 
 
Jag var på ännu en konsert;  Nickelback. En underbar konsert som jag fick se med C, vi käkade innan och sen tog ett par öl (cider för min del) innan konserten. Kvalitétstid med min bästis är såååå värt det även om det inte blir lika ofta längre! 
 
Sista dagen av september avslutades med shopping och konsert med Bella, vi fick chansen att gå på Justin Biebers spelning på Tele2 arena, och det var väl lite halft roligt men det kändes inte äkta, tyvärr. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!