Ännu en blogglista

HAR DU?
Folköl i kylen: Nej vem har det??
Något husdjur: Min lilla T <3
Någon favoriträtt: Friterad kyckling med ris!
Puder på dig: Inte idag, hann inte med sminket imorse
Några framtidsplaner: Gifta mig, flytta till villa, bli präst, you know?
Någon sjukdom: Inget som är värt att nämnas.
Gymkort: Nej menfunderar på att skaffa hos fitness 24!
Några MVG:n: Haha ja, i högstadiet hade jag extremt många, på gymnasiet hade jag det i webbutveckling och något mer
Något beroende: Socker och asiatisk mat!
Fikat idag: Åt kakor till frukost, räknas det?
Nagellack: Nej har gelé naglar. 
Någon vän som bor i ett annat land: Nope inte just för tillfället

VEM?
Avskyr du: Finns ett par styckna jag ogillar
Delar du mest minnen med: A, C och M.
Längtar du mest efter: Ingen, dock längtar jag efter att resa
Stör du dig på: folk som inte vet vad mitt och ditt innebär
Gosar du med: Just nu ingen, men annars M och T <3
Lagar mat: I omgångar jag och M
Diskar: Diskmaskinen 

VILKEN?
Tidning läser du: iForm
Buss åker du oftast: Volkswagen multivan haha...
Dag fyller du år: 25e juni
Årstid föredrar du: Sommar och höst
Stad är du uppväxt i: Uppsala

VAD?
Gör du nu: sitter på jobbet och har tråkigt
Gör dig till en bra människa: Jag bryr mig om andra.
Gör dig till en dålig människa: Jag kan vara väldigt girig.
Vill du arbeta med: Jag vill jobba som präst, sen gillar jag att jobba inom hotell.
Är roligast just nu: Att det inte är långt kvar till Tyskland.
Har du på dig nu: Jeans, långärmad tröja.
Äger du för skor: Massvis med olika ju..
Har du för storlek i skor: 41
Läser du för bok: Kurslitteratur och Grey
Ska du göra nu: Spara och avsluta.

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!