Fredag!

Jag är ju svindålig på att blogga! Men det visste ni redan, eller? 
 
Jag sitter i skrivande stund i skolan och fixar lite smårester jag har, sen vid halv nio ska jag ha tenta i Hinduism/Buddhism och Afrikanska religioner. Känner mig inte redo inför den tentan över huvud taget men får göra mitt bästa och ta en rest på det. Jag känner att min skolglöd liksom försvunnit lite, men det är bara att liva upp igen, jag vill ju faktiskt göra det här egentligen! 
 
Idag är det i alla fall äntligen fredag och jag njuter då jag slutar redan 12:15 idag, men har efter alla lektioner även en mentorsgrupp fram till 14:45. Det är alltid lika spännande inför varje mentorsgrupp (det här blir vår andra, men ändå)  då vår lärare är amerikan och berättar gärna om amerika och sitt liv där innan han flyttade till Sverige. 
 
Jag har ju förresten köpt min nya kamera, så snart älsklingar så kommer det massvis med bilder på bloggen från vardagen, jag ska bara lära mig att förstå mig på den kameran och sen så! Jag vill liksom lära mig hur jag får till de perfekta bilderna och dessutom vill jag börja med min youtube ganska snart, kan dock tänka mig att videosarna inte kommer vara de bästa och rätt stela i början men det kan man utveckla. 
 
Nu ska jag hur som helst läsa och plugga lite. 
 
Kram och önskan om en bra dag! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!